Την παντελή αποτυχία της κυβέρνησης να αντιμετωπίσει το χρόνιο πλέον πρόβλημα της ακρίβειας αποτυπώνει η νέα έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
Αυτό αποτυπώνεται τόσο στο γεγονός πως ο πληθωρισμός συνεχίζει να επιμένει (3% τον Φεβρουάριο στην Ελλάδα, 2,4% στην Ευρωζώνη), όσο και στο ότι οι τιμές των προϊόντων των σούπερ μάρκετ πήραν πάλι την «ανηφόρα» τον Φεβρουάριο, καθώς αυξήθηκαν κατά 0,6%.
Αναλυτικά, από την έρευνα του ΙΕΛΚΑ προέκυψαν τα ακόλουθα συμπεράσματα:
1. Ο πληθωρισμός στις αλυσίδες σουπερμάρκετ είναι της τάξης του +0,60% τον Φεβρουάριο 2025.
Η σταθεροποιητική τάση του Φεβρουαρίου οφείλεται, στις μικρές γενικά μεταβολές και στην αλληλεξουδετέρωση της επίδρασης από συγκεκριμένες κατηγορίες οι οποίες… (Πηγή: www.gnomionline.gr)