Έχοντας ζοριστεί με τις πωλήσεις η VW επιστρατεύει τα μεγάλα «όπλα», φέρνοντας το πιο καλοπουλημένο προϊόν της στο ευρύ κοινό.
Το διάσημο λουκάνικο Currywurst της Volkswagen, ένα από τα πιο ιδιαίτερα και δημοφιλή προϊόντα του εργοστασίου του Βόλφσμπουργκ, ετοιμάζεται να περάσει από τις καντίνες των εργαζομένων στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
To ιστορικό λουκάνικο, που πρωτοεμφανίστηκε το 1973 και διαθέτει δική της κωδική ονομασία (199 398 500 A), έχει γίνει συνώνυμο της καθημερινότητας για χιλιάδες εργαζομένους και λάτρεις της VW.
Με την αυτοκινητοβιομηχανία να αντιμετωπίζει πτώση κερδών κατά 30,6%, ο όμιλος αναζητά νέες πηγές εσόδων.
Όπως υπαινίχθηκε ο διευθυντής ανθρώπινου δυναμικού, Γκούναρ Κίλιαν, «ο… (Πηγή: www.newsauto.gr)