Η τελευταία Κυριακή του Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη και στο περίπτερο 6 της ΔΕΘ είχε φέτος ένα διαφορετικό, ξεχωριστό χρώμα.
Εκατοντάδες κόσμου, παρά τον άστατο καιρό, στη συντριπτική πλειοψηφία νέοι, συρρέουν σε ένα από τα μεγαλύτερα οινικά event της πόλης, το Wine Show.
Η οινογνωσία και η οινογευσία στη χώρα και την πόλη δείχνει να περνά από την περίοδο της ενηλικίωσης σε αυτό της ωριμότητας. Αυτό το αποδεικνύει περίτρανα η εικόνα νέων ανθρώπων που προτίμησαν αντί για έναν απογευματινό κυριακάτικο καφέ να πάρουν ένα ποτήρι οινογευσίας στο χέρι και να επιδοθούν σε ένα ταξίδι αρωμάτων και γεύσεων.
Η προσέγγιση άλλωστε της Generation Z είναι… (Πηγή: www.voria.gr)