(Πηγή: www.techgear.gr)
Δύο χρόνια μετά τη μετονομασία της streaming πλατφόρμας της σε «Max», η Warner Bros. Discovery (WBD) ανακοίνωσε την επιστροφή στο γνώριμο και ισχυρό brand name «HBO Max». Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο της παρουσίασης της εταιρείας στους διαφημιστές (Upfront), με τη μετονομασία να τίθεται σε ισχύ μέσα στο καλοκαίρι.
Όταν η πλατφόρμα «Max» έκανε το ντεμπούτο της το 2023, παρουσιάστηκε ως μια ενοποιημένη εμπειρία για τους συνδρομητές, προσφέροντας περισσότερες από 35.000 ώρες περιεχομένου από όλα τα τηλεοπτικά δίκτυα του ομίλου – από το HBO και το CNN μέχρι το Discovery Channel, το Food Network, το TLC και άλλα. Η αρχική στρατηγική… Πηγή (Πηγή: www.techgear.gr)