(Πηγή: www.tanea.gr)
Περίπου 37 εκατομμύρια παιδιά ηλικίας 13-15 ετών παγκοσμίως κάνουν χρήση καπνού. Μάλιστα σε πολλές χώρες, το ποσοστό χρήσης ηλεκτρονικού τσιγάρου από τους νέους υπερβαίνει αυτό των ενηλίκων.
Τα ελκυστικά σχέδια στα προϊόντα καπνού, οι ελκυστικές γεύσεις και το λαμπερό μάρκετινγκ δημιουργούν μια ψευδή αίσθηση ασφάλειας, προκαλώντας ταυτόχρονα και επιθυμία για κάπνισμα.
Υπάρχουν περίπου 16.000 χιλιάδες διαφορετικές γεύσεις σε προϊόντα νικοτίνης και καπνού, και οι οποίες αναφέρονται συχνά ως ο νούμερο ένα λόγος για την έναρξη χρήσης νικοτίνης και προϊόντων καπνού.
Το μάρκετινγκ που προωθεί ηλεκτρονικά τσιγάρα, φακελάκια νικοτίνης και προϊόντα θερμαινόμενου καπνού έχει περισσότερες από 3,4 δισεκατομμύρια προβολές σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Όμως η… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)