Στη μείωση των θανάτων και των βαρέων τραυματισμών στους ελληνικούς δρόμους, και στην καλλιέργεια κυκλοφοριακής παιδείας στοχεύει ο νέος ΚΟΚ που κατέθεσε στη Βουλή η κυβέρνηση.
Όταν ένας
στους τρεις νεκρούς στην άσφαλτο είναι
αναβάτης δικύκλου, όταν η ζώνη ασφαλείας
παραμένει «προαιρετική» και το κινητό
έχει γίνει προέκταση του τιμονιού, τότε
το πρόβλημα φαίνεται να έχει φτάσει στο
απροχώρητο.
Η Ελλάδα
βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις χώρες
της Ε.Ε. με τις υψηλότερες απώλειες από
τροχαία δυστυχήματα. Μία υψηλότερη θέση
που είναι αγκάθι και παντοτινό τραύμα
για εκατοντάδες οικογένειες ανά την
Επικράτεια.
Το 2024, 665 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο. Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που η κυβέρνηση κατάθεσε το Σάββατο στη Βουλή μέσω του… (Πηγή: www.iefimerida.gr)