Η Nissan κατατάχθηκε υψηλότερα μεταξύ των εταιρειών μαζικών πωλήσεων στην έρευνα J.D. Power 2025 U.S. Initial Quality Study, κατακτώντας την δεύτερη θέση στον κλάδο συνολικά.
Το κρίσιμο σημείο αναφοράς της ποιότητας των νέων οχημάτων βασίζεται στα σχόλια των ιδιοκτητών κατά τη διάρκεια των πρώτων 90 ημερών ιδιοκτησίας.
Η έρευνα J.D. Power 2025 U.S. Initial Quality Study, η οποία μετρά τα προβλήματα ανά 100 οχήματα (PP100), έδειξε ότι η Nissan πέτυχε τον χαμηλότερο αριθμό προβλημάτων ανά 100 οχήματα μεταξύ όλων των ανταγωνιστών μαζικών πωλήσεων – καταδεικνύοντας σημαντικές βελτιώσεις στην ποιότητα και την εμπειρία των πελατών.
Αρκετά μοντέλα της Nissan ξεχώρισαν στις αντίστοιχες κατηγορίες τους:
Nissan... Πηγή