(Πηγή: www.enikos.gr)
Μερτς: Εξέφρασε την «φρίκη» του για το βίντεο με τους ομήρους της Χαμάς
«Είμαι συγκλονισμένος από τις εικόνες του (γερμανοϊσραηλινού) Εβιάταρ Ντάβιντ και Ρομ Μπρασλάφσκι. Η Χαμάς βασανίζει τους ομήρους, τρομοκρατεί το Ισραήλ και χρησιμοποιεί τον ίδιο της τον πληθυσμό στην Λωρίδα της Γάζας ως ανθρώπινη ασπίδα. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο, δεν υπάρχει προς το παρόν τρόπος να παρακαμφθεί μια κατάπαυση του πυρός η οποία θα είναι προϊόν διαπραγμάτευσης», δήλωσε στην BILD ο καγκελάριος Μερτς και έθεσε ως απαραίτητη προϋπόθεση την απελευθέρωση των ομήρων. Απευθυνόμενος ταυτόχρονα στην ισραηλινή κυβέρνηση, υπογράμμισε ότι «δεν θα πρέπει να ανταποδώσει τον κυνισμό της Χαμάς,… Πηγή

