(Πηγή: www.skai.gr)
Σε διευρυμένη σύσκεψη στο Δημαρχείο Αμοργού προήδρευσε το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, συζητήθηκαν ζητήματα τοπικού ενδιαφέροντος με έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος, την αναβάθμιση υποδομών, την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας και την υγεία.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Επίτροπος Αλιείας και Ωκεανών της ΕΕ Κώστας Καδής, ο Δήμαρχος Αμοργού Ελευθέριος Καραΐσκος, Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου, ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστας Τσιάρας, ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης, ο Υφυπουργός Εσωτερικών Βασίλης Σπανάκης, ο Μητροπολίτης Θήρας, Αμοργού και Νήσων Αμφιλόχιος και οι βουλευτές Κυκλάδων της Νέας Δημοκρατίας Κατερίνα Μονογυιού, Φίλιππος Φόρτωμας και Μάρκος… Πηγή

