(Πηγή: www.zarpanews.gr)
Τι λένε καταστηματάρχες στα «Στιβανάδικα» για τους επισκέπτες με κρουαζιερόπλοια
Μπορεί η κυβέρνηση να επαίρεται πως η Ελληνική κρουαζιέρα διανύει την «χρυσή της εποχή» με τις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στα λιμάνια Χανίων και Σούδας να είναι διπλές και σχεδόν καθημερινές στα μέσα Οκτωβρίου, ωστόσο την άποψη αυτή δεν συμμερίζονται ιδιοκτήτες καταστημάτων της Παλιάς πόλης που κάνουν λόγο για πενιχρές αγορές, μεγάλα παζάρια και τελικά ελάχιστα εισπρακτικά οφέλη από τον πολυδιαφημισμένο τουρισμό κρουαζιέρας.
Έναν χυμό στα… τρία
Εντελώς απογοητευμένη η κα Έφη που δραστηριοποιείται 30 χρόνια με παραδοσιακά εργόχειρα, είδη υφαντικής και κεντητικής: «δυστυχώς δεν αφήνουν τίποτα, μα τίποτα. Δηλαδή και να πάρουν κάτι που… Πηγή

