(Πηγή: tvxs.gr)
Σίγουρα θα έχετε ακούσει, από κάποιο αφεντικό, ή από κάποιον που λειτουργεί υπέρ του αφεντικού, πως «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο».
Η συγκεκριμένη νοοτροπία και η απαίτηση της αντιμετώπισης των πελατών σαν να είναι «βασιλιάδες» συναντάται κυρίως στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, ο οποίος ενδεικτικά περιλαμβάνει εργαζόμενους σε εστιατόρια, υπαλλήλους τηλεφωνικών κέντρων, κομμωτές και υπαλλήλους λιανικής πώλησης.
Η ιδέα πίσω από αυτή τη νοοτροπία είναι πως οι πελάτες θα ανταποκριθούν θετικά σε μια καλή συμπεριφορά του εργαζόμενου, κι έτσι η επιστροφή τους στο μέλλον είναι πιθανή.
Ωστόσο, όπως σημειώνει σε σχετικό άρθρο του στο The Conversation ο Gordon M. Sayre, Επίκουρος Καθηγητής Οργανωσιακής… Πηγή

