(Πηγή: www.enikos.gr)
Ολυμπιακός: Οργή των «ερυθρόλευκων» φιλάθλων για την ήττα από την ΑΕΚ
Οι οπαδοί του Ολυμπιακού αντέδρασαν έντονα μετά την ήττα από την ΑΕΚ με 0-1, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά τους κυρίως για την αγωνιστική εικόνα της ομάδας. Το αποτέλεσμα διατήρησε τους «ερυθρόλευκους» στο -5 από την κορυφή, ωστόσο αυτό που προκάλεσε τη μεγαλύτερη ενόχληση ήταν η συνολική παρουσία τους στον αγωνιστικό χώρο.
Η ομάδα του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ παρουσίασε προβλήματα στη δημιουργία και δεν κατάφερε να απειλήσει ουσιαστικά την αντίπαλη εστία. Οι φίλαθλοι αντέδρασαν ήδη από το ημίχρονο με αποδοκιμασίες, ενώ ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ, Βαγγέλης Μαρινάκης, κατευθύνθηκε στη φυσούνα προκειμένου να εμψυχώσει… Πηγή

