Άγρια συμπλοκή οδηγών στο Γαλάτσι για μία θέση στάθμευσης – Στο νοσοκομείο 45χρονος

(Πηγή: www.enikos.gr)

Άγρια συμπλοκή οδηγών στο Γαλάτσι για μία θέση στάθμευσης – Στο νοσοκομείο 45χρονος

Νέο περιστατικό βίας μεταξύ οδηγών σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (27/4) στο Γαλάτσι, με αποτέλεσμα ένας 45χρονος να καταλήγει στο νοσοκομείο, έπειτα από συμπλοκή με έναν 55χρονο για μια θέση στάθμευσης.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ένας 45χρονος και ένας 55χρονος ήρθαν σε έντονη αντιπαράθεση στο κέντρο του Γαλατσίου, η οποία γρήγορα εξελίχθηκε σε άγρια συμπλοκή, θυμίζοντας το περιστατικό με τον τραυματισμό της 23χρονης στο Παγκράτι από έναν 59χρονο. Οι δύο άνδρες πιάστηκαν στα χέρια, με αποτέλεσμα ο 45χρονος να τραυματιστεί και να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για την παροχή πρώτων… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *