(Πηγή: www.newsit.gr)
Γύρω στις 07:00 το πρωί της Κυριακής (10.05.2026) έδεσε το κρουαζιερόπλοιο MV Hondius στην Τενερίφη με τους επιβάτες να παραμένουν υπό αποκλεισμό, ώστε να σταματήσει η μετάδοση του χανταϊού. Ο επικεφαλής του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, Τέντρος Αντανόμ Γκεμπρεγεσούς βρέθηκε στο ισπανικό νησί προσπαθώντας να καθησυχάσει τους κατοίκους ότι δεν θα υπάρξει περεταίρω διασπορά, μετά τους θανάτους των 3 ανθρώπων μέσα στο πλοίο.
Το κρουαζιερόπλοιο / REUTERS
«Δεν είναι συνηθισμένο για μένα να μιλώ στους ανθρώπους μιας μόνο κοινότητας, αλλά σήμερα αισθάνομαι ότι είναι απαραίτητο», είπε χαρακτηριστικά ο Τέντρος Αντανόμ Γκεμπρεγεσούς, διαβεβαιώνοντας ότι δεν πρόκειται για νέο COVID και ότι το πρωτόκολλο ασφαλείας… Πηγή

