ΔΕΗ: Εγκρίθηκε από τη Γενική Συνέλευση των μετόχων η ΑΜΚ των 4 δισ. ευρώ

(Πηγή: www.newsit.gr)

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης

Με ποσοστό 96,69% υπερψηφίστηκε σήμερα (14.5.2026) η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου (ΑΜΚ) της ΔΕΗ κατά 4 δισ. ευρώ από τη Γενική Συνέλευση των μετόχων της. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις της διοίκησης της ΔΕΗ, στόχος είναι η διαδικασία της ΑΜΚ, να προχωρήσει την προσεχή Δευτέρα ή Τρίτη με δημόσια εγγραφή στην Ελλάδα και ιδιωτική τοποθέτηση εκτός Ελλάδας, σε θεσμικούς και λοιπούς επιλέξιμους επενδυτές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ΓΣ έδωσε το πράσινο φως στη διοίκηση ώστε να προβεί στην έκδοση έως 369.270.000 νέων μετοχών και να καταστρώσει το ακριβές χρονοδιάγραμμα της ΑΜΚ. Επίσης, επιλέχθηκε να καταργηθεί το… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *