(Πηγή: tvxs.gr)
Χθες συμπληρώθηκαν εβδομήντα οκτώ χρόνια μετά τη Νάκμπα, την «Καταστροφή», όπως αποκαλούν οι Παλαιστίνιοι τον εκτοπισμό τους το 1948, όταν περισσότεροι από 700.000 Παλαιστίνιοι εκτοπίστηκαν προκειμένου να δημιουργηθεί το κράτος του Ισραήλ.
Η επιστροφή, παραμένει βασικό αίτημα των Παλαιστίνιων και ταυτόχρονα ανοιχτή πληγή στη Μέση Ανατολή.
Για εκατομμύρια πρόσφυγες και απογόνους τους, η μνήμη και η οδύνη του ξεριζωμού δεν αποτελεί μόνο ιστορικό γεγονός, είναι βίωμα, είναι τραύμα που περνά από γενιά σε γενιά, είναι μια καθημερινή πραγματικότητα που συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Τραύμα ενεργοποιημένο βαριά, από μια γενοκτονία και βασανιστήρια χωρίς τέλος.
Η απόφαση 194 της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, που υιοθετήθηκε τον… Πηγή

