(Πηγή: www.zappit.gr)
Κυριακή17.05.2618:45
Την Ελένη Ράντου συνάντησε η Νίκη Λυμπεράκη, το απόγευμα της Κυριακής, στα πλαίσια του νέου επεισοδίου για την εκπομπή “Πάμε μια βόλτα;” που προβλήθηκε στο νέο πρόγραμμα του Μεγάλου Καναλιού.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μάλιστα, μεταξύ άλλων, η αγαπημένη πρωταγωνίστρια γύρισε πίσω στον χρόνο και μίλησε από καρδιάς για το μπούλινγκ που δεχόταν στην νεανική της ηλικία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ειδικότερα, η Ελένη Ράντου σημείωσε χαρακτηριστικά πως “σαν φυσιογνωμία ήμουν αγοροκόριτσο, μέσα μου ήμουν ένα πάρα πολύ φοβισμένο παιδί. Μια φορά βγήκα σ’ αυτόν τον δρόμο να παίξω μήλα και έσπασα το χέρι μου, που ήμουν 14 χρονών περίπου. Φοβόμουν πάρα πολύ γιατί αισθανόμουν πολύ καλά μέσα και διαβάζοντας”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Είχα… Πηγή

