(Πηγή: www.enikos.gr)
Δήμος Νέας Σμύρνης: «Διαβεβαιώσεις ότι η οσμή δεν προέρχεται από διαρροή φυσικού αερίου»
Ανακοίνωση για την έντονη οσμή που έχει προκαλέσει ανησυχία σε περιοχές των νοτίων προαστίων και του παραλιακού μετώπου της Αττικής, εξέδωσε ο δήμος Νέας Σμύρνης, τονίζοντας ότι σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις των αρμοδίων η μυρωδιά αυτή δεν προέρχεται από διαρροή φυσικού αερίου.
Τονίζει, επίσης, ότι η υπηρεσία του ΠΕΡΠΑ (Περιορισμός Ρύπανσης και Εξοικονόμηση Πετρελαίου & Αερίου) έχει διαβεβαιώσει τον Δήμο ότι η οσμή δεν είναι αποτέλεσμα επικίνδυνης περιβαλλοντικής ρύπανσης.
Ο δήμος Νέας Σμύρνης συστήνει στους πολίτες να παραμείνουν σε χώρους με κλειστά παράθυρα.
ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΟΣΜΗ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ
Έντονη δυσάρεστη οσμή παρατηρείται… Πηγή

