F4C70F62-A322-4DBE-B505-2B8DD46D6AEF

(Πηγή: www.zarpanews.gr)

Κάλεσμα για συμμετοχή στην Παγκρήτια Πανυγειονομική Κινητοποίηση που έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη 27 Μαΐου 2026, στο Ηράκλειο απηύθυνε ο πρόδρος του συλλόγου εργαζομένων του γενικού νοσοκομείου Χανίων, Βαρδής Γεωργιακάκης και η πρόεδρος της Ένωσης Γιατρών ΕΣΥ, Χριστούλα Πετράκη, γνωστοποιώντας ότι θα υπάρχει δυνατότητα για δωρεάν μετακίνηση με λεωφορεία από την πύλη του νοσοκομείου.

«Έχουμε συνεχείς αποχωρήσεις σε όλες τις ειδικοότητες, δεν ξέρουν οι συνάδελφοι αν θα καταφέρουν να πάρουν άδεια το καλοκαίρι. Δεν υπήρχε κλάδος μέσα στο νοσοκομείο που να μην συμμετέχει στην εξάντληση και την υπερεργασία» τόνισε ο κ. Γεωργιακάκης, καλώντας τον κόσμο για συμμετοχή στην κινητοποίηση του Ηρακλείου… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *