(Πηγή: www.news247.gr)
Η ομάδα μας επιτόπου αναφέρει ότι το Ισραήλ έχει ξεκινήσει την απέλαση των ακτιβιστών της «Global Sumud Flotilla» μετά την αποφυλάκισή τους από το κέντρο κράτησης Κετζιότ.
Το Ισραήλ ξεκίνησε την απέλαση των ακτιβιστών της “Global Sumud Flotilla” μετά την αποφυλάκισή τους από το Κετζιότ, με τη νομική οργάνωση Adalah να παρακολουθεί τη διαδικασία για την ασφάλειά τους.
Η νομική οργάνωση Adalah δήλωσε ότι έλαβε επιβεβαίωση από την Υπηρεσία Φυλακών του Ισραήλ και τις κρατικές αρχές ότι όλα τα μέλη της Global Sumud Flotilla και της Freedom Flotilla Coalition που κρατούνταν μεταφέρονται για απέλαση.
Σύμφωνα με την Adalah, οι περισσότεροι ακτιβιστές μεταφέρονται στο… Πηγή

