(Πηγή: www.in.gr)
Η μείωση των ανισοτήτων αντιμετωπίστηκε ως «συμπληρωματική αναφορά» που πρέπει να υπάρχει, και όχι ως κριτήριο/στόχος που πρέπει να εντάσσεται κεντρικά στη φιλοσοφία του σχεδίου και να διατρέχει οριζόντια το σύνολο των πολιτικών μεταρρυθμίσεων και επενδύσεων (…). Επιπλέον, οι μεταρρυθμίσεις του «Ελλάδα 2.0», όχι μόνο δεν επιχείρησαν να συμβάλουν στην μείωση του πληθωρισμού και της ακρίβεια, (μηχανισμού που ευθύνεται για την μεγαλύτερη ίσως αναδιανομή σε βάρος της πλειοψηφίας της κοινωνίας), αλλά αντίθετα, στήριξαν τα ολιγοπώλια σε κρίσιμους τομείς όπως της ενέργειας, των τραπεζών και των τροφίμων (τα κέρδη των μεγάλων εισηγμένων επιχειρήσεων κατέγραφαν αλλεπάλληλα ρεκόρ αυξήσεων), μειώνοντας το πραγματικό εισόδημα… Πηγή

