Γυναικοκτονία στην Καλαμάτα: «Ξύπνησα και την είδα πάνω από το κεφάλι μου με μαχαίρι» – Τι υποστήριξε ο 41χρονος

(Πηγή: www.in.gr)

Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινωνία στην Καλαμάτα από την δολοφονία της 39χρονης γυναίκας από τον 41χρονο σύζυγό της, μέσα στο σπίτι τους  ενώ τα δύο ανήλικα παιδιά τους βρίσκονταν σε διπλανό δωμάτιο.

O δράστης ομολόγησε την πράξη του και φέρεται να ισχυρίστηκε, ότι ξύπνησε και είδε την 39χρονη να στέκεται πάνω από το κεφάλι του κρατώντας μαχαίρι.

Το ζευγάρι σύμφωνα με μαρτυρίες των περίοικων το τελευταίο διάστημα φέρεται να καυγάδιζε συχνά

Όπως ανέφερε, ακολούθησε πάλη μεταξύ τους, κατά τη διάρκεια της οποίας κατάφερε να της αποσπάσει το μαχαίρι και στη συνέχεια τη σκότωσε.

«Ξύπνησα και την είδα πάνω από το κεφάλι μου να κρατάει… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *