(Πηγή: www.newsit.gr)
Η άτυχη 39χρονη και ο 41χρονος
Μια νέα γυναικοκτονία έχει συγκλονίσει από το πρωί της Δευτέρας (01.06.2026) την Καλαμάτα, με μία 39χρονη να πέφτει νεκρή από τα χέρια του συζύγου της έπειτα από καβγά που είχαν μέσα στο σπίτι τους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μία 39χρονη θύμα γυναικοκτονίας και καθ’ ομολογίαν δράστης ο σύζυγός της. Δύο παιδιά ηλικίας 6 και 10 ετών μένουν ορφανά από μητέρα, ενώ ο 41χρονος είναι πλέον αντιμέτωπος με βαριές κατηγορίες για την άγρια δολοφονία της γυναίκας στην Καλαμάτα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ώρα είναι λίγο μετά τις 1:45 τα ξημερώματα της Δευτέρας του Αγίου Πνεύματος, όταν γείτονες τους ζευγαριού, όπως ανέφεραν, άκουγαν φωνές από διαμέρισμα… Πηγή

