(Πηγή: tvxs.gr)
Την πρώτη της συνέντευξη μετά την αποχώρηση από τη Νέα Αριστερά και την παραίτηση από το βουλευτικό αξίωμα παραχώρησε το πρωί της Τετάρτης, η Εφη Αχτσιόγλου.
Μιλώντας στο MEGA, ανέφερε πως η απόφασή της να αποχωρήσει από τη Νέα Αριστερά και να παραδώσει τη βουλευτική της έδρα ήταν αυτοτελής και θέμα αρχής και συνείδησης.
Όπως εξήγησε, η κοινοβουλευτική της παρουσία δεν την εξέφραζε πλέον, εφόσον δεν υπήρχε ένας φορέας μέσα στον οποίο θα μπορούσε να λειτουργεί.
«Από τη στιγμή μάλλον που συζητούσαμε το ενδεχόμενο αποχώρησης από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Αριστεράς, προσωπικά σκεφτόμουν ότι με τη διαδρομή την πολιτική που έχω και… Πηγή

