Εκτάκτως στο νοσοκομείο ο Αρναούτογλου με κολικό νεφρού

(Πηγή: enimerosi24.gr)

Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2026, 12:48 μμ

“Είναι το πιο επώδυνο που εχω βιώσει στα 52 μου χρόνια”

Κολικό νεφρού έπαθε το μεσημέρι της Δευτέρας ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, με τον παρουσιαστή να κάνει λόγο για το πιο επώδυνο πράγμα που έχει βιώσει στα 52 του χρόνια.

Σε δηλώσεις του σήμερα το πρωί στη ραδιοφωνική του εκπομπή ανέφερε σχετικά: “Έπαθα κολικό νεφρού τη Δευτέρα το μεσημέρι. Θεωρώ ότι είναι από τα πιο επίπονα πράγματα που έχω πάθει στα 52 μου χρόνια. Δεν έχω ξανανιώσει τέτοιο πόνο. Ήρθαμε στο νοσοκομείο, περιμέναμε μήπως πέσει με τα ούρα. Τελικά σταμάτησε σε ένα σημείο που δεν πονούσε, από την… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *