(Πηγή: enimerosi24.gr)
Η Εφη Αχτσιόγλου δηλώνει πως έχει να επικοινωνήσει με τον Τσίπρα από το 2023
Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2026, 4:46 μμ
«Η αποχώρησή μας από τη Νέα Αριστερά είναι αυτοτελής, όπως και η απόφασή μου να παραδώσω και την έδρα, είναι αυτοτελής. Εμείς αποχωρήσαμε από τη Νέα Αριστερά για έναν βασικό λόγο. Έτσι όπως εκφράζεται σήμερα μέσω της ηγεσίας της, θεωρούμε ότι ο δρόμος αυτός είναι αδιέξοδος», τόνισε η Έφη Αχτσιόγλου, σε δηλώσεις της στο MEGA… Και εξήγησε ότι η κοινοβουλευτική της παρουσία δεν την εξέφραζε πλέον, εφόσον δεν υπήρχε ένας φορέας μέσα στον οποίο θα μπορούσε να λειτουργεί.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Από τη στιγμή μάλλον που… Πηγή

