(Πηγή: www.news247.gr)
«Δεν πραγματοποιούμε πλέον συνεχείς επιθέσεις εντός του Ιράν για την αποδυνάμωση των στρατιωτικών του δυνατοτήτων, επειδή η Επιχείρηση “Επική Οργή” έχει ολοκληρωθεί»
Ο Υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο, επέμεινε την Τετάρτη στον ισχυρισμό του ότι ο πόλεμος με το Ιράν έχει «τελειώσει» και δήλωσε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες πέτυχαν την «νίκη».
Σε αντιπαράθεσή του με μια δημοκρατική βουλεύτρια, ο Αμερικανός ΥΠΕΞ υποστήριξε ότι η η Επιχείρηση “Επική Οργή” έχει ολοκληρωθεί. “Εμείς ορίζουμε τι σημαίνει νίκη”, είπε.
«Όσον αφορά το ερώτημα ποιος νίκησε, μπορώ να σας πω το εξής: Εμείς ορίζουμε τι σημαίνει νίκη. Για εμάς νίκη σημαίνει η καταστροφή της αμυντικής βιομηχανικής… Πηγή

