Ρούμπιο: Η επιχείρηση “Επική Οργή” ολοκληρώθηκε

(Πηγή: www.news247.gr)

«Δεν πραγματοποιούμε πλέον συνεχείς επιθέσεις εντός του Ιράν για την αποδυνάμωση των στρατιωτικών του δυνατοτήτων, επειδή η Επιχείρηση “Επική Οργή” έχει ολοκληρωθεί»

Ο Υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο, επέμεινε την Τετάρτη στον ισχυρισμό του ότι ο πόλεμος με το Ιράν έχει «τελειώσει» και δήλωσε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες πέτυχαν την «νίκη».

Σε αντιπαράθεσή του με μια δημοκρατική βουλεύτρια, ο Αμερικανός ΥΠΕΞ υποστήριξε ότι η η Επιχείρηση “Επική Οργή” έχει ολοκληρωθεί. “Εμείς ορίζουμε τι σημαίνει νίκη”, είπε.

«Όσον αφορά το ερώτημα ποιος νίκησε, μπορώ να σας πω το εξής: Εμείς ορίζουμε τι σημαίνει νίκη. Για εμάς νίκη σημαίνει η καταστροφή της αμυντικής βιομηχανικής… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *