Γυναικοκτονία στην Καλαμάτα: «Αν μου συμβεί κάτι, θα με έχει σκοτώσει ο άντρας μου» -Η ανατριχιαστική φράση της 39χρονης

(Πηγή: www.iefimerida.gr)

Νέες πληροφορίες έρχονται στο φως σχετικά με τη γυναικοκτονία στην Καλαμάτα.

Σύμφωνα με όσα αποκαλύπτονται, ο καθ’ ομολογίαν δράστης φέρεται να είχε τοποθετήσει GPS και συσκευή παρακολούθησης στη μητέρα των παιδιών του. Σήμερα αναμένεται να απολογηθεί στις Αρχές.

Ο 41χρονος εξακολουθεί να υποστηρίζει ότι ενήργησε σε κατάσταση άμυνας.

Κατά την παρουσία του ενώπιον του εισαγγελέα, ασκήθηκε σε βάρος του ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, ενδοοικογενειακή βία και παραβίαση της νομοθεσίας περί όπλων. Στη συνέχεια έλαβε προθεσμία προκειμένου να απολογηθεί σήμερα ενώπιον της ανακρίτριας.

Η υπεράσπισή του επιμένει ότι ο κατηγορούμενος δέχθηκε αρχικά επίθεση από τη σύζυγό του και ότι,… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *