(Πηγή: www.iefimerida.gr)
Πριν από λίγες μέρες ταξίδεψε εσπευσμένα στην Αθήνα, μετά και τη νέα τραγωδία που χτύπησε την οικογένεια, για να βρεθεί στο πλευρό των δύο ανήλικων διδύμων της οικογένειας, της Ζωής και του Άγγελου, τα οποία παραμένουν εγκλωβισμένα σε δομή φιλοξενίας στην Ελλάδα για σχεδόν έναν χρόνο.
Μετά την πρόσφατη αυτοκτονία της 44χρονης μητέρας των παιδιών και πρώην συζύγου του καθηγητή μέσα στις φυλακές Κορυδαλλού -η οποία είχε προφυλακιστεί κατηγορούμενη ως ηθική αυτουργός της δολοφονίας-, η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Ο θείος των παιδιών περιγράφει με συγκλονιστικό τρόπο τις εφιαλτικές στιγμές που βιώνουν τα 12χρονα παιδιά, τα οποία στερούνται, πλέον, και τους… Πηγή

