(Πηγή: www.iefimerida.gr)
Το τελευταίο «αντίο» στην 54χρονη Μαρία και τον 26χρονο γιο της, Ολύμπιο, είπαν συγγενείς και φίλοι στον Λόγγο Αιγίου, σε κλίμα οδύνης.
Εξόδιος ακολουθία της 54χρονης μητέρας και του 26χρονου γιου που δολοφονήθηκαν στον Λόγγο Αιγιαλείας / Φωτογραφία: Ανδρέας Αλεξόπουλος / Eurokinissi
Συγγενείς, φίλοι και κάτοικοι της περιοχής συγκεντρώθηκαν το πρωί στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου στον Λόγγο Αιγιάλειας για να απευθύνουν το τελευταίο «αντίο» στη 54χρονη Μαρία και τον 26χρονο Ολύμπιο που δολοφονήθηκαν άγρια μέσα στο ίδιο τους το σπίτι.
Η εξόδιος ακολουθία τελέστηκε λίγα χιλιόμετρα μακριά από τα δικαστήρια του Αιγίου, όπου την ίδια ώρα κατέθετε στην ανακρίτρια ο 65χρονος Ιταλός,… Πηγή

