(Πηγή: tvxs.gr)
Η στρατηγική του Μπενιαμίν Νετανιάχου για την εξουδετέρωση του Ιράν φαίνεται να καταρρέει, υπό το βάρος της συμφωνίας της Ουάσιγκτον με την Τεχεράνη, γράφει στην ανάλυση της η ισραηλινή εφημερίδα Haaretz.
Ενώ ο Νετανιάχου υποσχέθηκε στους Ισραηλινούς στις 28 Φεβρουαρίου ότι ο στόχος της επιχείρησης ήταν ο οριστικός τερματισμός της απειλής των Αγιατολάχ, 15 εβδομάδες οι ΗΠΑ βρίσκονται κοντά στην υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με την Τεχεράνη.
Οι διαπραγματεύσεις αφήνουν ανέπαφο το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν για τους επόμενους δύο μήνες. Οι πύραυλοι και το δίκτυο των περιφερειακών συμμάχων της Τεχεράνης παραμένουν εκτός διαπραγματεύσεων.
Για τον Νετανιάχου, πρόκειται για μια αποτυχία σε πολλά μέτωπα…. Πηγή

