Σε «κόκκινο συναγερμό» η Αυστραλία: Οι Αρχές κήρυξαν τον πόλεμο σε εκατομμύρια τρωκτικά

(Πηγή: www.zougla.gr)

Μία μικρή και απομακρυσμένη πόλη στη Δυτική Αυστραλία, ξυπνάει καθημερινά έχοντας μία μόνο σκέψη στο μυαλό: τα ποντίκια.

Κάτοικοι της πόλης Μοράβα, καταγγέλλουν ότι αυτά τα μικρά τρωκτικά είναι παντού: από τις κουζίνες και τα μπάνια, έως και τις αυλές και τις κρεβατοκάμαρες.

Κάθε πρωί, οι έντρομοι κάτοικοι ελέγχουν τις παγίδες που έστησαν το προηγούμενο βράδυ, ελέγχουν τους βραστήρες τους πριν φτιάξουν τσάι και τους πάγκους τους πριν μαγειρέψουν. Στη συνέχεια, πηγαίνουν στις δουλειές τους και όταν γυρνούν, κάνουν ακριβώς το ίδιο…

Η πόλη Μοράβα, η οποία βρίσκεται περίπου 230 μίλια βόρεια της πρωτεύουσας της πολιτείας, το Περθ, βρίσκεται «υπό πολιορκία» από τον… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *