(Πηγή: tvxs.gr)
Σε ένα παιχνίδι που δεν έδειχνε πως θα προσφέρει τέτοιες συγκινήσεις, καθώς ήταν σχετικά κλειστό και 0-0 ως το 75΄, η Ελβετία συνέτριψε 4-1 τη Βοσνία Ερζεγοβίνη, για την 2η αγωνιστική του 2ου ομίλου του Μουντιάλ 2026 και ουσιαστικά γίνεται η πρώτη ομάδα που εξασφάλισε τη συμμετοχή της στα νοκ-άουτ της φάσης των 32.
Η ομάδα του Μουράτ Γιακίν έδειξε χαρακτήρα, ποιότητα και βάθος στο ρόστερ της, μετατρέποντας το παιχνίδι σε δική της παράσταση από το 75′ και μετά.
Με τέσσερα γκολ στο τελευταίο τέταρτο και τις αλλαγές να αλλάζουν πλήρως τη ροή της αναμέτρησης, οι Ελβετοί απέδειξαν ότι διαθέτουν λύσεις και… Πηγή

