Πάνω από 19.000 οδηγοί εντοπίστηκαν χωρίς δίπλωμα το πρώτο πεντάμηνο του 2026

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Περισσότερες από 19.000 παραβάσεις για οδήγηση χωρίς άδεια ικανότητας καταγράφηκαν σε όλη την Ελλάδα κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2026, με τους ειδικούς να κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για μια συμπεριφορά που απειλεί την οδική ασφάλεια.

Ανησυχητικές διαστάσεις εξακολουθεί να έχει το φαινόμενο της οδήγησης χωρίς δίπλωμα στην Ελλάδα. Σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας, κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2026 βεβαιώθηκαν 19.060 παραβάσεις που αφορούσαν οδηγούς χωρίς άδεια οδήγησης ή με αφαιρεμένη άδεια.

Ο αριθμός είναι ελαφρώς μειωμένος σε σχέση με τις 19.211 παραβάσεις του αντίστοιχου διαστήματος το 2025, ενώ το 2024 είχαν καταγραφεί 32.272 παραβάσεις στο ίδιο χρονικό… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *