(Πηγή: www.iefimerida.gr)
Οριστικό τέλος στο «εμπόριο» αποδείξεων καυσίμων βάζει η απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, καθώς από την 1η Ιανουαρίου 2027, για κάθε συναλλαγή χονδρικής (B2B) σε πρατήρια καυσίμων θα πρέπει να εκδίδεται τιμολόγιο, από το πρώτο ευρώ.
Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορεί κάποιος να συγκεντρώσει αποδείξεις ενός πρατηρίου από οποιονδήποτε και να εκδώσει – έναντι αυτών – τιμολόγιο. Κι αυτό, διότι από το νέο έτος, δεν θα γίνονται δεκτές, για την καταχώρησή τους στα έξοδα του επαγγελματία ή της επιχείρησης, απλές αποδείξεις λιανικής πώλησης καυσίμων (δηλαδή χωρίς ΑΦΜ πελάτη).
Εμφάνιζαν δαπάνες, χωρίς να έχουν ξοδέψει
Εκμεταλλευόμενοι το προηγούμενο καθεστώς, που είχε… Πηγή

