(Πηγή: thesstoday.gr)
Νέα ανακοίνωση σχετικά με τις καταγγελίες των καταναλωτών περί μη ολοκλήρωσης των παραγγελιών τους εξέδωσε η εταιρεία Skroutz.
Οι καταγγελίες των καταναλωτών αφορούν σε αγορές τους από συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα -και συγκεκριμένα το 365 shop – από το οποίο αγόρασαν προϊόντα μέσω του Skroutz, αλλά οι αγορές δεν ολοκληρώθηκαν.
ΠροηγούμενοΖελένσκι: Συμφωνία με «ματωμένο χρήμα» η αγορά ρωσικού πετρελαίου από ευρωπαϊκές χώρες
Αν και προχώρησαν, δηλαδή, στην παραγγελία και την πληρωμή προϊόντων με κάρτα, δεν τα παρέλαβαν ποτέ.
Μετά το πλήθος αντιδράσεων στο Twitter, η εταιρεία ανακοίνωσε τα εξής:
«Αναφορικά με το συμβάν που έχει προκύψει με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, κατάστημα “365shop”,… Πηγή (Πηγή: thesstoday.gr)