(Πηγή: www.zappit.gr)
Home / Ψυχαγωγία / Δήμητρα Παπαδήμα: «Πήγα στην Αστυνομία και ζήτησα άδεια οπλοφορίας»
Δήμητρα Παπαδήμα: «Πήγα στην Αστυνομία και ζήτησα άδεια οπλοφορίας»
Τρίτη, 27.12.2022, 20:06
Zappit@ZAPPIT_
“Ήθελα να βάλω τον κόσμο σε μία τάξη, ήθελα το δίκιο. Θα σκότωνα τους κακούς… και τώρα θα μπορούσα να το κάνω πολύ εύκολα” δήλωσε η Δήμητρα Παπαδήμα.
Η Δήμητρα Παπαδήμα κάθισε στον καναπέ της εκπομπής Studio 4 και μίλησε στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο. Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε στις διάφορες φάσεις που έχει περάσει στη ζωή της, κάνοντας μία αναδρομή από τα παιδικά μέχρι τα σύγχρονα χρόνια.
«Μικρή ήμουν ένα κατατονικό, ασυμβίβαστο και… Πηγή

