Παπασταύρου: Προχωράμε με τη Γαλλία στη σύσταση ομάδας για την προστασία των θαλασσών στο πλαίσιο των Συμβουλίων Υπουργών ΕΕ

(Πηγή: www.enikos.gr)

Παπασταύρου: Προχωράμε με τη Γαλλία στη σύσταση ομάδας για την προστασία των θαλασσών στο πλαίσιο των Συμβουλίων Υπουργών ΕΕ

Η ενίσχυση της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας στην προστασία των θαλασσών και του περιβάλλοντος, αλλά και σε κρίσιμους τομείς ενεργειακής μετάβασης, όπως η απανθρακοποίηση και ο εξηλεκτρισμός, τέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε χθες (20/5) στο Παρίσι, μεταξύ του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρου Παπασταύρου, και της Γαλλίδας υπουργού Οικολογικής Μετάβασης, Βιοποικιλότητας και Διεθνών Διαπραγματεύσεων για το Κλίμα και την Φύση, Monique Barbut.

Στη συνάντηση συμμετείχε και ο Γενικός Γραμματέας Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων, κ. Πέτρος Βαρελίδης.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *