Κόβουν τα είδη πολυτελείας οι Έλληνες λόγω ακρίβειας – Πώς ψωνίζουν πλέον οι καταναλωτές

(Πηγή: seleo.gr)

Κίνηση οχύρωσης απέναντι στις ανατιμήσεις που έχουν περάσει έως τώρα στην αγορά και ειδικότερα στα ελληνικά σούπερ μάρκετ, έχουν κάνει αρκετοί Έλληνες καταναλωτές, περιορίζοντας ή και διακόπτοντας εντελώς τις αγορές προϊόντων πολυτελείας ή και πιθανώς των περιττών καταναλωτικών αγαθών.

Μάλιστα, πρόσφατα στοιχεία της NielsenIQ δείχνουν ότι όσοι επισκέπτονται τις εγχώριες αλυσίδες σούπερ μάρκετ αισθάνονται ότι οι τιμές των προϊόντων συνεχίζουν να κινούνται ανοδικά και φέτος, σε συνέχεια των περσινών ανατιμήσεων. Ένα ακόμα αντίμετρο από πλευράς καταναλωτών στην υφιστάμενη κατάσταση αποτελεί η στροφή σε φθηνότερες μάρκες προϊόντων. Είναι χαρακτηριστικό ότι ένας στους δύο αγοραστές αναζητά ειδικές τιμές και προσφορές.

Την ίδια στιγμή, ο… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.