Γαλακτοκομικά: Πώς αλλάζουν τα δεδομένα στην αγορά

(Πηγή: www.cnn.gr)

Η κατηγορία των γαλακτοκομικών ήταν εκείνη που σε ετήσια βάση κατέγραψε τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε σύγκριση με τα υπόλοιπα τρόφιμα τον προηγούμενο χρόνο μέχρι και τον φετινό Μάρτιο, οπότε και υπάρχουν τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.

Ως αποτέλεσμα, παρατηρήθηκε από τη μία πλευρά, μείωση της κατανάλωσης η οποία αποτυπώνεται στον όγκο των πωλήσεών τους και από την άλλη, άνοδος των αντίστοιχων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Κάτι που διαπιστώνουν και οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου βλέποντας μέρος των πωλήσεων των προηγούμενων ετών να κατευθύνεται προς τα PL προϊόντα της κατηγορίας. Είναι ενδεικτικό ότι πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλός της ΔΕΛTA, Xρήστος Τσόλκας επεσήμανε ότι… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.