(Πηγή: www.cnn.gr)
Η βασική “ασπίδα” προστασίας των καταναλωτών είναι οι κωδικοί πρόσβασης που χρησιμοποιούν. Οι χρήστες πρέπει να ορίζουν σύνθετους κωδικούς, οι οποίοι περιέχουν, μεταξύ άλλων, πεζοκεφαλαίους χαρακτήρες, αριθμούς και σύμβολα και δεν αποτελούνται από εύκολα προσβάσιμα στοιχεία, όπως το όνομά τους. Σημαντικό είναι, επίσης, να μην αποθηκεύουν τους κωδικούς πρόσβασης σε οποιαδήποτε συσκευή τους, αλλά ούτε στους browsers που χρησιμοποιούν. Για να αποφύγουν τα φαινόμενα εξαπάτησης και υποκλοπής των κωδικών τους, συστήνεται στους χρήστες να τους αλλάζουν κάθε τρεις με έξι μήνες, αλλά και να αποφεύγουν να τους μοιράζονται με τρίτους, ή να τους χρησιμοποιούν σε μη επίσημες σελίδες ηλεκτρονικών καταστημάτων… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)