(Πηγή: www.news247.gr)
Ζαλισμένοι ακούν οι καταναλωτές τη δημόσια συζήτηση για τα κέρδη “απληστίας” ή την “γκρίνια” για λειτουργικά κόστη και ζημίες, τις συμφωνίες για “το πάνω ράφι” στο σούπερ μάρκετ, τα πιστωτικά σημειώματα, τη “μεταφορά κερδών” κι άλλα πολλά, των εμπλεκομένων στην “αλυσίδα” αξίας του λιανεμπορίου.
Στην καρδιά, όλων αυτών, βέβαια είναι η ευαίσθητη ισορροπία, που χτίζεται, πάνω στην τιμή του κάθε προϊόντος, εκεί δηλαδή, που η προσφορά συναντά τη ζήτηση. Κι εκεί είναι βέβαια, που εξελίσσεται η μεγάλη μάχη, εκεί όπου ο καταναλωτής “συγκρούεται” με τον προμηθευτή, καθώς, από τη μια ο πρώτος θέλει τη μεγιστοποίηση της σχέσης κόστους – οφέλους, για… Πηγή (Πηγή: www.news247.gr)