Σε τροχιά ανάκαμψης ο κλάδος των καλλυντικών

(Πηγή: www.tanea.gr)

Ανακάμπτει η αγορά καλλυντικών στην Ελλάδα με τους καταναλωτές να δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στα ευρείας κατανάλωσης αφού το ένα στα δύο προϊόντα που αγοράζονται ανήκει σε αυτήν την ομάδα, ενώ έδαφος κερδίζουν τα καλλυντικά φυτικής προέλευσης που αυξάνουν συνεχώς την πελατειακή τους βάση. Την ίδια ώρα έντονη είναι και η διείσδυση των ηλεκτρονικών πωλήσεων με το μερίδιό τους να φτάνει το 16% στο σύνολο των πωλήσεων καλλυντικών στην Ελλάδα. Αναμφισβήτητα, η διετία 2022-2023 ήταν μια δύσκολη περίοδος και για τον κλάδο των καλλυντικών, εξαιτίας σημαντικών προκλήσεων όπως η ενεργειακή κρίση, η αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, η άνοδος του… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.