Μάχη για το σύνθημα που θα κερδίσει τις εκλογές

(Πηγή: www.tanea.gr)

Τα προεκλογικά συνθήματα δεν είναι απλώς λέξεις τυπωμένες σε χαρτί, κανονικό ή ψηφιακό, για να κινητοποιήσουν το ενδιαφέρον αλλά και το συναίσθημα του εκάστοτε κομματικού ακροατηρίου. Στην πραγματικότητα μέσα από τα κεντρικά σλόγκαν, τα οποία φέρουν την υπογραφή (αν όχι και την αρχική έμπνευση) των πολιτικών αρχηγών, επιδιώκονται μηνύματα σε όσο το δυνατόν ευρύτερα ακροατήρια, έξω και πέρα από τα στενά κομματικά όρια. Εξού και τα ίδια τα συνθήματα της ευρωκάλπης δείχνουν να «καταργούν» τα όρια Αριστεράς – Δεξιάς. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει το βλέμμα στο Κέντρο αλλά και δεξιότερα της κεντροδεξιάς παράταξης, δηλαδή στη «συμμαχία» που συσπειρώθηκε οδηγώντας τη… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.