Τέλος στις στοχευμένες διαφημίσεις σε Facebook και Instagram | ΤΑ ΝΕΑ

(Πηγή: www.tanea.gr)

Πλήγμα για το επιχειρηματικό μοντέλο της Meta Platforms καταφέρει η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να απαγορεύσει τις διαφημίσεις που προβάλλουν το Facebook και το Instagram με βάση τη συμπεριφορά του χρήστη.

Η απαγόρευση που είχε επιβάλει μονομερώς η Νορβηγία στη λεγόμενη συμπεριφορική διαφήμιση επεκτείνεται σε όλες τις 30 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, ανακοίνωσε την Τετάρτη το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Προστασίας Δεδομένων (EDPB).

Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ απειλείται με πρόστιμο που μπορεί να φτάσει το 4% του παγκόσμιου τζίρου της.

H απαγόρευση αφορά 250 εκατομμύρια χρήστες του Facebook και του Instagram στην Ευρώπη.

Την εφαρμογή της… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.