(Πηγή: www.iefimerida.gr)
Στο στόχαστρο του υπουργείου Ανάπτυξης και των φορολογικών αρχών της ΑΑΔΕ έχουν μπει οι influencers.
Ειδικότερα, η Εφορία «ξεσκονίζει» μία σειρά από πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook, Instagram και TikTok, το υπουργείο Ανάπτυξης ερευνά εάν οι δημιουργοί περιεχομένου τηρούν την καταναλωτική νομοθεσία, ενώ οι φορολογικές αρχές αναζητούν «μαύρες» πωλήσεις, αδήλωτα εισοδήματα και «μαϊμού» επιχειρήσεις.
Influencer: «Υπάρχουν πακέτα, ο καθένας τιμολογεί τον εαυτό του»
Για το θέμα μίλησε στο Mega η «FIlio_lou», κατά κόσμον Φιλιώ Τσινόγλου, επαγγελματίας influencer, η οποία είναι μητέρα και δημιουργεί περιεχόμενο κυρίως για γονείς προωθώντας προϊόντα που απευθύνονται τόσο στους ίδιους όσο και στα παιδιά του. «Εγώ θεωρούμαι… Πηγή (Πηγή: www.iefimerida.gr)