Γιατί η Volkswagen αλλάζει την ηλεκτρική στρατηγική της;

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Ο πραγματικός καθρέπτης είναι η ίδια η αγορά και στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχουν λάβει το μήνυμα.

Το 2019, ο τότε Διευθύνων Σύμβουλος του VW Group, Χέρμπερτ Ντάις, ανέλυε το φουλ επιθετικό πλάνο (BEV-or-bust), για τον σχεδόν πλήρη εξηλεκτρισμό των μοντέλων, σε βάθος δεκαετίας.

Η ένταση αυτής της επιθετικής πολιτικής, φαίνεται να ενόχλησε αρκετούς από τους ανταγωνιστές της, τόσο στο εξωτερικό, όσο και εντός της Γερμανίας, δηλαδή το BMW Group και τη Mercedes-Benz.

Πέντε χρόνια αργότερα, η βασική μάρκα του ομίλου, Volkswagen, η οποία όρισε την «οικογένεια» ηλεκτρικών αυτοκινήτων ID ως κεντρικής σημασίας για το μέλλον της, παραδέχτηκε ότι θα χρειαστεί περισσότερα plug-in υβριδικά,… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.