(Πηγή: www.tanea.gr)
Κολοσσοί που δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο, εστιατόρια και άλλες επιχειρήσεις επί σειρά ετών ανέβαζαν διαρκώς τις τιμές. Τώρα που οι καταναλωτές κλείνουν το πορτοφόλι τους χτυπημένοι από την ακρίβεια, ορισμένες εταιρείες στρέφονται σε εκπτώσεις για να κερδίσουν ξανά νέους πελάτες, όπως αναφέρει η Wall Street Journal.
Οι επιχειρήσεις που πωλούν μια σειρά προϊόντων, από καναπέδες ΙΚΕΑ μέχρι αθλητικά παπούτσια Air Jordan, έχουν δηλώσει τις τελευταίες εβδομάδες ότι μείωσαν τις τιμές φέτος. Εν μέρει, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι πολλές εταιρείες αύξησαν ραγδαία τις τιμές τα προηγούμενα χρόνια, όταν το κόστος της εφοδιαστικής αλυσίδας και της εργασίας αυξήθηκε, και οι καταναλωτές ήταν πρόθυμοι… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)