Οι καταναλωτές εν μέσω ακρίβειας περιορίζουν πλέον και τις δαπάνες που αφορούν σε βασικά αγαθά, όπως τα τρόφιμα. INTIME / ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

Ακόμη και τις αγορές τροφίμων περιορίζουν πλέον οι καταναλωτές προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο συνεχιζόμενο κύμα ακρίβειας που πιέζει ασφυκτικά το διαθέσιμο εισόδημα τους, την ίδια στιγμή μάλιστα που δεν φαίνεται να μπαίνει «φρένο» στις αυξήσεις. 
 

Έτσι, μετά τις περικοπές σε αγορές όπως ρούχα, παπούτσια, είδη σπιτιού και των υπόλοιπων αναγκών που κατατάσσονται στις δευτερεύουσες, πλέον βάζουν «μαχαίρι» ακόμη και στα προϊόντα που αποτελούν βασικά αγαθά.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ, το 67% των καταναλωτών έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε τρόφιμα… (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.