Πόσοι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για ένα μπλε σήμα στο Twitter;

χορηγός επικοινωνίας

Εάν ξοδεύετε χρόνο στο Twitter, πιθανότατα είστε πολύ στενοχωρημένοι για το τι συνέβη από τότε που αγοράστηκε από τον Elon Musk.

Σε αντίθεση με αυτό που συμβαίνει στις περισσότερες εταιρικές αλλαγές, η εταιρεία δεν έχει κάνει τίποτα για να καθησυχάσει τους πιστούς υπαλλήλους, τους αφοσιωμένους χρήστες και τους σταθερούς διαφημιστές ότι βρίσκονται σε ικανά χέρια. Συνέβη το αντίθετο, με τον Musk να απολύει τους μισούς υπαλλήλους του Twitter (και στη συνέχεια να προσπαθεί να επαναπροσλάβει μερικούς), να αναστέλλει οποιονδήποτε τον παρωδεί, να τρομάζει τους διαφημιστές και να χρησιμοποιεί το Twitter για να απειλεί να “ονομάσει και να ντροπιάσει” αυτούς που… (Πηγή: seleo.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.